MULTY SERVICE specjalizuje się w modułowej i kompleksowej naprawie wszelkiego rodzaju sprzętu komputerowego i komórkowego. Nie jesteśmy związani z konkretną marką, ponieważ mamy specjalistów w każdym kierunku.
7 specjalistów i inżynierów w każdym oddziale firmy ma specjalistyczne wykształcenie, certyfikaty Apple oraz uczestniczą w szkoleniach od producentów popularnych marek sprzętu (takich jak Samsung, HTC, Asus i inne).
Wiedza oraz ponad 5-letnie doświadczenie pracowników pozwala nam oferować gwarancję do 12 miesięcy na naprawę dowolnego sprzętu.
Czas naprawy jest zminimalizowany dzięki dużemu wyborowi części zamiennych, liczbie pracowników, dobrze opracowanemu planowi działań i automatyzacji procesów.
Z tego samego powodu nigdy nie zobaczysz kolejek w MultySerwis.
Naprawy trwają średnio od 20 minut do 8 godzin,
czym nie mogą się pochwalić inne centra serwisowe. Staramy się maksymalnie wykluczać naprawy wielodniowe.
Jeżeli przyniosłeś/aś sprzęt do kompleksowej naprawy przed godziną 12:00, w 80% przypadków już wieczorem otrzymasz działające urządzenie.
Łatwe naprawy są zawsze przeprowadzane tego samego dnia (z wyjątkiem dostarczenia sprzętu po południu).
Używanie nieoryginalnych części zamiennych budzi wątpliwości co do poziomu jakości obsługi: część zamienna szybko się psuje, klient jest niezadowolony - dowiadywać się czy wina jest po stronie serwisanta lub jakości części zamiennej już nie ma sensu.
Używamy tylko oryginalnych części zamiennych (bezpośrednio od producentów, zdjętych z kupionych używanych oryginalnych urządzeń), co pozwala nam mieć pewność co do jakości i dawać gwarancję na części zamienne do 12 miesięcy.
Ze względu na dużą ilość stałych klientów i szeroki profil usług, kupujemy części zamienne nie tylko do popularnych urządzeń, ale także do mniej chodliwych z różnych lat produkcji. Wszystkie części zamienne są przechowywane na magazynie firmy, co skraca czas naprawy (oczekiwanie na dostawę).
W miarę możliwości naprawa sprzętu jest przeprowadzana w centrum serwisowym.
W przypadku skomplikowanych napraw lub gdy klient nie może być obecny, utrzymujemy informację zwrotną na każdym etapie diagnostyki/naprawy, wykorzystując między innymi raporty fotograficzne.
Dostawa urządzeń do serwisu do naprawy i z powrotem
Zamiana telefonu podczas naprawy
Komfortowe oczekiwanie z Wi-Fi и kawą
Diagnoza uszkodzenia