Uzyskaj bezpłatną diagnostykę
, nawet jeśli odmówisz naprawy.
Na wszelkie naprawy i części zamienne otrzymasz gwarancję do 12 miesięcy.
Naprawa modułowa: 20 - 60 minut
Skomplikowana naprawa: 8 - ;16 godzin
Możliwość dojazdu i naprawy u klienta, darmowe zamówienie kuriera i diagnoza
Obserwuj naprawę w serwisie lub otrzymuj sms o każdym etapie
Dokładną cenę sprawdzaj przez kontakt telefoniczny
Minimalne doświadczenie majstrów
+ kształcenie profilowe
oraz kursy od producentów..
Kupujemy nie tylko popularne
pozycje, ale także części dla linijki
urządzeń różnych lat produkcji.
Dostawa urządzeń do serwisu do naprawy i z powrotem
Zamiana telefonu podczas naprawy
Komfortowe oczekiwanie z Wi-Fi и kawą
Diagnoza uszkodzenia
Oddając zepsuty telefon do dowolnego centrum serwisowego, możemy popełnić błąd, który doprowadzi nas do nadpłat. Z każdym rokiem technologia urządzeń staje się coraz bardziej skomplikowana, a zatem naprawa telefonów komórkowych wymaga pewnej wiedzy, doświadczenia i specjalnych narzędzi. Jednak nie wszyscy je posiadają, ponieważ dla wielu naprawa jest tylko biznesem, który prowadzą, a nie dlatego, że mają niezbędne umiejętności.
Omówimy jakie poważne niesprawności mogą być i co będzie w przypadku gdy oddasz swój telefon nie w dobre ręce.
W takiej sytuacji konieczna jest wymiana, a do tego potrzebne będą narzędzia profilowe i części wysokiej jakości. Tylko osoba z wystarczającym doświadczeniem i wiedzą na temat wewnętrznej struktury telefonu może prawidłowo rozmontować, w przeciwnym razie istnieje duże ryzyko uszkodzenia innych części, a tym samym czasami zwiększa koszt naprawy telefonu. Ponadto firmie zależy na wysokokwalifikowanym świadczeniu usług, podczas gdy ktoś, kto prowadzi biznes ze względu na zysk, a nie na jakość, jest w stanie zainstalować tanie części zamiast oryginalnych. W takim przypadku część ponownie zepsuje się bardzo szybko.
Jeden z najtrudniejszych rodzajów naprawy telefonu komórkowego. Nie posiadając pewnej wiedzy i umiejętności, osoba niedoświadczona nie jest w stanie profesjonalnie wymienić oprogramowanie, co doprowadzi do całkowitej wymiany sprzętu.
Robimy to samo co i w pierwszym przypadku - całkowicie wymieniamy części. Aby zrozumieć, co dokładnie zmienić, najpierw musisz dowiedzieć się, która część się zepsuła. Może to zrobić tylko specjalista, który dokładnie wie, za co odpowiada każdy element.
Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na doświadczenie firmy i jaką gwarancję oferują klientom. Firma Multy Service jest pewna swoich specjalistów, każdy z nich ma 5-letnie doświadczenie i systematycznie doskonalą swoje umiejętności na specjalistycznych kursach, dlatego zapewniamy 12-miesięczną gwarancję na wszelkie naprawy. Ponadto używamy tylko oryginalnych części, oferując najlepsze ceny. Bardzo ważne dla nas jest, że wrócisz do nas jeszcze raz i polecisz nas swoim znajomym.
Nie ma problemu, naprawiamy telefony komórkowe w Warszawie w naszym salonie serwisowym, ale w razie potrzeby możemy przyjechać do Ciebie i odebrać urządzenie. Zostaw numer, a kurier będzie u Ciebie w ciągu półtorej godziny. Wypełnisz wszystkie niezbędne dokumenty, a następnie specjalista skontaktuje się z Tobą, odpowie na wszystkie pytania i wyceni naprawę. Upewni się, czy wyrażasz zgodę na naprawę telefonu, a następnie będziesz informowany na bieżąco o wszystkich etapach naprawy.